Followers

Wednesday

Pilihan Hati...

Semua orang impikan lelaki dan wanita yang baik dari segi bahasa,perwatakan dan sebagainya..Ramai yang mengimpikan lelaki yang soleh dan solehah.Kebanyakkan lelaki mengimpikan wanita yang baik,bertudung dan kuat agama serta tidak kurang dari segi paras rupa.Itu lumrah sebagai hamba Allah yang lemah.

Siapa yang tidak mahu wanita/lelaki yang baik serta kuat agama.Jika di tanya pada wanita seksi dan sosial,apakah ciri2 lelaki yang dia idamkan..Pasti akan jawab "kalau boleh saya nak lelaki yang berilmu dan kuat dari segi agama,itu dah cukup bagi saya"!Begitu juga sebaliknya bagi kaum adam.Mahukan wanita yang baik dan kuat agama..

Kesederhanaan wanita membuatkan ramai lelaki jatuh hati dan tertarik untuk memilikinya tetapi tidak semua lelaki yang menyukai wanita yang kuat agama dan hidup berlandaskan syariat.Ada juga lelaki yang minat wanita sosial,ala2 rock dan sbgnya.

Allah itu maha adil dan maha berkuasa atas segalanya..Lelaki baik untuk wanita yang baik dan Wanita baik untuk lelaki yang baik..Segalanya telah di tetapkan oleh Allah s.w.t..


-Kita Merancang..Allah Juga Merancang..Sebaik Baik Perancang Adalah Allah s.w.t-

No comments:

Post a Comment