Followers

Tuesday

Gay

Sejak kebelakangan ni ana sering kali terdengar kelakuan sumbang puak laknatullah ni,iaitu GAY..Di mana-mana pasti ada gay ni,terutamanya di sekitar Kuala Lumpur dan Lembah Klang.Gay ni bukan spesis jantan yang lembut,bahkan kebanyakkan gay ini terdiri daripada badan-badan yang sasa dan tegap tetapi sayang,mereka lebih cenderung untuk menjadi gay laknatullah..

Homoseksual ini ialah hubungan seks antara lelaki dan lelaki seperti di sebut di dalam Al Quran..Firman Allah 
Mengapa kamu mendatangi jenis lelaki di antara manusia, dan kamu tinggalkan isteri-isteri yang dijadikan oleh Tuhanmu untukmu, bahkan kamu adalah orang-orang yang melampaui batas”. (Asy Syuraa ayat 165-166)

Gay,Pondan dan spesis2 hantu sengakatannya membiak seperti tumbuhnya cendawan selepas hujan.Golongan mereka ni bukan tidak tahu pahala,dosa,syurga dan neraka.Kalau di perhatikan golongan gay dan pondan ni,masa solat jumaat diorang solat,masa puasa mereka puasa,masa solat raya mereka solat raya tetapi sayang!Mereka golongan2 yang di laknat seandainya tidak sebetul betul taubat.

Pondan!Golongan ni mengubah ciptaan Allah.Daripada lelaki ingin menjadi perempuan.Sanggup menukar jantina dan mengubah segala ciptaan Allah.Sesungguhnya orang yang mengubah ciptaan Allah taala berdosa besar.Masa di lahirkan cukup lengkap seorang lelaki tulen,apabila mati kelak?Nauzubillah!
 Firman Allah s.w.t yang bermaksud, .."Dan Demi sesungguhnya, Aku (syaitan) akan menyuruh dan menyesatkan manusia (dari kebenaran), dan Aku akan menyuruh mereka mengubah ciptaan Allah". dan (ingatlah) sesiapa Yang mengambil Syaitan menjadi pemimpin Yang ditaati selain dari Allah, maka Sesungguhnya rugilah ia Dengan kerugian Yang terang nyata"..(Surah an-Nisa’: 119)

Hadis & Firman Allah tentang golongan Gay & Pondan


Daripada Ibnu Abbas r.a katanya, sabda Rasulullah s.a.w, Allah melaknat laki-laki yang menyerupai wanita dan wanita-wanita yang menyerupai lelaki.


Firman Allah.. “Dan Nabi Lut juga (kamu utuskan), Ingatlah ketka ia berkata kepada kaumnya: “patutkah kamu melakukan perbuatan yang keji, Yang tidak pernah dilakukan oleh seorang pun dari penduduk ala mini sebelum kamu? * sesungguhnya kamu mendatangi lelaki untuk memuaskan nafsu syahwat kamu dengan meninggalkan perempuan, bahkan kamu ini adalah kaum yang melampaui batas”


Daripada Abu Hurairah RA, bersabda Nabi SAW...“Empat golongan yang berada dalam murka Allah pada pagi dan petang, iaitu golongan lelaki yang menyerupai perempuan (pondan), perempuan yang menyerupai lelaki (tomboy), penzina dengan binatang dan golongan yang melakukan liwat (homoseksual)”


Daripada Ibnu Abbas.sabda Nabi s.a.w....“Barangsiapa yang kamu dapati mengamalkan amalan kaum Nabi Lut, maka hendaklah kamu bunuh pembuat dan orang yang kena buat” (Sunan Abi Daud : 3869)


Daripada hadis dan firman di atas jelaslah bahawa Allah melaknat golongan Gay & Pondan..Semoga Allah menjauhkan kita daripada golongan2 yang di laknat.Nauzubillah!





No comments:

Post a Comment