Followers

Saturday

Syukran Ya Allah

Assalamualaikum..

Alhamdulillah..Syukur ke hadrat Ilahi kerana telah memanjangkan umur ana dan memberi ana nikmat kesihatan dan rezeki yang halal sehingga ke saat ini.Hari ni tanggal 30 Julai 2011,genap umur ana 22 tahun.Dari seorang bayi sehinggalah kanak-kanak dan hari ini telah pun hampir meninggalkan zaman remaja.

Terima kasih kepada Mama & Abah yang tak pernah jemu-jemu mendidik dan membesarkan ana dari kecik hinggalah ke saat ini.Membela ana dari sebesar tapak tangan hinggalah sekarang.Itulah pengorabanan seorang ibu dan ayah.Maha Suci Allah..

Bismillahirahmanirrahim
Ya Allah Ya Tuhanku
Aku Bersyukur Pada Mu Ya Allah
Kerana Telah Memanjangkan Usia ku
Aku Bersyukur Pada  Mu Ya Allah
Kerana Telah Memberikan Aku Nikmat Dari Bayi Hinggalah Ke Saat ni
Aku Bersyukur Ya Allah
Atas Segala Pemberian Kurniaan Mu
Ya Allah
Selamatkanlah Aku Daripada Seksaan Kubur Mu
Selamatkanlah Aku Daripada Seksaan Neraka Mu
Ya Muhaimin
Kasihanilah Ibu dan Ayahku
Sepertimana Mereka Membesarkan
Dari Kecil Hinggalah Dewasa

Amin Ya Rabbal Al Amin


No comments:

Post a Comment